دو ماهی می شود که قیمت برگزاری جشن عقد و عروسی در «کانون ازدواج آسان جوانان کشور» گران شده و به 550 هزار تومان رسیده. تا قبل از این، هزینه برگزاری مراسم 400 هزار تومان بود و قبلترش هم 300 و 200 هزار تومان اما اگر گرانی های اخیر ظاهرا در کار خیر این جماعت هم اثر گذاشته اما هنوز که هنوز است اختلاف قیمت خدمات موسسات ازدواج آسان با جاهای دیگر بسیار چشمگیر است.

برای همین تفاوت فاحش بین قیمت برگزاری مراسم عقد و عروسی در این موسسات با بیرون، رفتیم سراغ یکی از این موسسات تا ببینیم چه جوری دخل و خرجشان را با هم جور می کنند چون ماجرای ارائه هشت خدمت عروسی با 550 هزار تومان، بیشتر شبیه یک سنگ بزرگ است که نشانه نزدن است اما این موسسات توانسته اند با مکانیزمی که فقط خودشان از آن سر درمی آورند، این کار را انجام دهند.

خانم حسنی که به همراه همسرش یکی از این موسسات ازدواج آسان را مدیریت می کند، تلاش کرده در این دو صفحه راز این اختلاف فاحش قیمتی را برای ما رو کند. او می گوید اگر پسری بچه کف بازار هم باشد، این روزها با این مبلغ شاید تنها بتواند هزینه گل زدن ماشین عروس را بدهد اما آنها برای برگزاری مراسم جشن، هشت خدمت مختلف انجام می دهند.

البته تا قبل از این، آنها ستاد تامین جهیزیه ارزان هم داشته اند اما از وقتی بازار با نوسانات زیادی روبرو شد، دیگر بازاری ها با کانون همکاری لازم را ندارند و فعلا این بخش به علت تامین نشدن کالاها نیمه تعطیل شده است.

راه های برقراری ارزان خدمات مجالس

تالار

در مرحله اول که شما به کانون مراجعه می کنید، آنها لیست تالارها را جلوی شما قرار می دهند. لیستی که شامل 63 تالار می شود وشما با توجه به محل زندگیتان (شمال، جنوب، شرق یا غرب) به دیدن تالارها می روید. بعد از پسندیدن تالار نوبت بستن قرارداد و مشخص کردن روز عروسی است.

در این مرحله اگر خودتان دست به کار پرداخت ورودی شوید، مبلغی حدود 300 تا 500 هزار تومان باید پرداخت کنید اما شما از پرداخت ورودیه معاف هستید چون این مبلغ برعهده کانون می باشد اما خودتان برای شام و تعداد میهمان ها و همچنین آپشن های دیگر مثل هزینه سیستم صوتی و گروه هنری و بادکنک آرایی و . با تالار به توافق می رسید.

علاوه بر این، اگر اتاق عقد و خنچه متفاوت می خواهید باید خودتان آن را حساب کنید اما اگر اتاق عقد معمولی بخواهید، کانون سفره عقد و خنچه را برای شما فراهم می کند! بله تا الان چیزی حدود 700-500 هزار تومان کمتر پرداخت کرده اید پس در همین قدم اول نفعتان با پولی که به کانون داده اید سر به سر شده است اما این هنوز مرحله اول است.

توضیح ضروری: مدیر کانون ازدواج آسان می گوید که چون بسیاری از مشتری های این تالارها را ما تامین می کنیم (حتی در یک مورد مشتری 16 شب تالار را تامین کردیم) بنابراین اکثر تالارها ترجیح می دهند به جای هفته ای یکی دو رزرو، هر شب مراسم داشته باشند وبرای همین این تخفیف در ورودی تالارها فقط به کانون داده می شود

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

.


باغ و تالار مناسبات کانون ,هزار ,تالار ,تومان ,تالارها ,موسسات ,هزار تومان ,ازدواج آسان ,سایت شهر24 ,برگزاری مراسم ,کانون داده ,ارزان خدمات مجالس ,برقراری ارزان خدما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اینجا همه چی هست اموزش معرفی کالا درست کلکسیون اسکناس و سکه N E U O هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی حوزه _ دانلود فایل های حوزوی اف تو موزیک - آهنگ های جدید